Friday, January 29, 2010

I MISS U!!

best nye dpt jmpe cikgu kesayangan aku pg tadi....
rindunye aku kat die..

cikgu:intan free x hari ni??dtg laa..cikgu ada hadiah befday utk kamu..

waaaa...pucuk dicita ulam mendatang...
dgn pnts dan efisien nye aku menidurkan madihah n dtg sekolah..
bestnye dpt jmpe cikgu2..
rupa2nye masih igt lagi dorg kat aku..
seronoknyeeee....
cikgu bg aku surah yasin ngn surah2 amalan..
ini amat berharga dan bermakna buat aku..
terima kasih cikgu...

_______________________________________________

tp ada someone yg aku rindui jgk..
secara tiba2 airmata aku mengalir ketika aku melihat gmbr nye..
ya Allah...kenapa secara tiba2 aku teringin nk lihat gmbr die..
mybe sbb waktu aku g sekolah tadi aku ternampak someone yg rupa die sebijik mcm si dia..
aku xtau la sama ade org tu cikgu baru kat sekolah aku tu ataupun pegawai dr mana pejabat..
bila aku tgk org tu,terus aku teringatkan si dia..
kwn aku pun ckp yg muka org tu sama mcm si dia..
hurrrmmmm.........
nak jmpe ke xnk ha???

No comments: