Wednesday, January 27, 2010

Nur Liyana Madihah binti Ibnu Maja

haaa...skrg aku nk cite psl budak kecik yg gmbrnye terpampang kat atas ni plak..hehe
skrg ni aku x keje kat mane2 pon..
aku keje kat umah jew jd baby sitter kpd budak ni(betul ke ejanya mcm tu??)huhu
setiap hari aku ngadap ank sedara aku yg sorg tu..huhu..
berat mata memandang,berat lagi budak tu aku nk angkat..
mana x nye..kalo tido nk berkepok jew..sakit gile bahu aku dah..
pastu setiap hari kalo x merengek x sah..
nsb bek umo baru 6 bln..kalo 6 thn,da kene lempang ngan aku da..
huhu..beginilah keje aku tiap hari..nk ngadap laptop pon da xde mase..
ni pon die tgh nangis ag..adoiii...
madihah!!bile ko nk berhenti merengek ha??
senyap plak bila aku da dukung..huhuhu..
jadi mama kecil la aku jawabnye ni..
huhuhu..
teringin gak nk keje kat mane2..
tp mengenangkn baby kecik ni xde spe nk jg..
aku matikn je niat aku..
huhu......

madihah syg..jgn nakal2 ye..
kalo x,nnt mama kecil masukkn madihah dlm guni beras..baru tau..
pastu esoknye terpampang la muka aku kat buletin utama,astro awani,metro,berita harian,kosmo,utusan malaysia,nst n yg seumpamanyalaa dgn tajuk besar "MAK SEDARA MASUKKAN ANAK SEDARANYA DALAM GUNI BERAS"..
hambek kau...tak bermuka la aku lps ni sbb muka aku da diletakkan dlm paper..
huhuhuhuhuhuhuu
Post a Comment