Thursday, February 4, 2010

peristiwa yg menimpa diriku

hadooiiiii...aku xtau ar ape suwey nye tahun 2010 ni bg aku..huhu
start 1 january 2010 je da gadow smpai tahap gaban ngan izz..
14 january plak hp aku masuk dlm lubang jamban kat sunway..
30 january tgn aku kene minyak panas..pastu tetiba je ada ketumbuhan pelik kat tepi mulut aku..
hadoii..esoknye plak,ketumbuhan tu makin byk..tetibe je aku rase ngeri nk tgk muka sindiri..huhu
pastu aku dpt tau yg hp aku yg da berkurun kat kedai tu rupa2nya xleh nk dibaiki lagi..huhu
tp sekarang alhamdulillah muka aku da cantik kembali walaupon masih ada sisa hodoh lg..huhu
tp sakit woo..smpai dlm mimpi pon terbawak2..(tu yg smpai meracau tgh2 malam..menjerit terlolong2..huhu)
aku xtau ar aku ada alah dgn ape..tp aku rasa aku xpnh alah dgn ape2..
tetiba je bintik2 air muncul kat tepi mulut aku..
yg tgn aku pon gatal,spe suruh g picit bintik air 2..kan da merebak..
nsb bek sket jew..kalo penuh satu muka,innalillah....
siyesly aku ckp..mmg sakit..smpai dmm la aku dibuatnye..
i hope,ia xkan muncul lg buat selama2nye..
aminnnnnn....

No comments: