Friday, August 9, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1434


 Selamat Hari Raya kepada semua warga blogger.. Alhamdulillah kerana aku masih bernafas pada pagi raya untuk memohon maaf kepada seluruh keluarga dan sahabar handai.. :))

Well, tahun ni raya macam tak seronok sangat sebab biasanya lepas solat sunat aidilfitri, kitorg adik beradik akan pergi ke rumah saudara mara yg terdekat.. Tapi raya tahun ni tak pergi pon.. Lepas solat raya terus bergambar sakan bagai tak hengat + dengan bergelak ketawa mengalahkan pontianak dan langsuir mengilai.. Makan hati pontianak dengan langsuir sebab tak dapat gelak macam kitorg.. huhuhu..


Me with my parents :))


"Biarlah gambar berbicara".. Waahhh!! kemain kau jah.. Mak jemah pon terkilan tengok aku bergambar sebab dia tak pernah bergambar dengan kerusi kosong macam aku.. waahahhahahaha!!

Papepon, aku ingin menyusun jari memohon ampun dan maaf kepasa semua yang mengenali diri aku secara personal ataupun tak personal jika aku tersakiti hati korang.. :')


   


No comments: