Wednesday, August 25, 2010

DEMAM!!!

susahnya hidup bila demam time puasa mcm ni..nk mkn ubat,tp xboleh plak sbb puasa..nk buka skrg,rasa syg plak..tp xpe laa..demam ni belum menambahkan kemudaratan terhadap diri aku lg..huhu..
apa sebabnya aku demam??aku demam sebab aku siapkan assignment flash dr kul 9 smpai kul 3 pg..perghh..6 jam aku ngadap laptop..smpai naik juling mata aku da..siap je assignment aku,aku terus sahur n pukul 4 aku tido..then pukul 1 ptg aku baru terjaga..so,terpaksa la aku memontengkan diri untuk ketiga2 kelas hari ini..dan aku membuat sejarah aku sndiri kerana 1st time aku tidak menghadirkan diri untuk kelas hari ini..hohohoho..
tp ada sebab sampingan jugak kenapa aku boleh demam..sebabnya ialah smpai sekarang aku masih tidak tahu apa slh aku kat dia..dia siap ugut aku lagi if aku tanya apa salah aku kat dia..kejam betul..aku bermatian2 nk tau n dia jgk bermatian2 xnk gtau..sungguh kejam!!akhirnya aku luahkan kekecewaan aku kat Noor..smpai pukul 3 pagi dia temankan aku..dia mmg baik laa..thx untuk dia sbb sudi menjadi pendengar yg baik..

dan gmbr screen yg kat bwh ni telah membuat airmata aku berguguran jatuh lagi..kenapa???ntah laaa..tp aku yakin dia mmg tujukan untuk aku..but,ada pic terselit kat situ..cute nye dia..n dia masih pakai jam tgn yg aku bg..hehehe..thx sbb masih menghargai kewujudannya..:)


2 comments:

cik dara sunti gonjes said...

apa cer neyh beb

Unknown said...

cam tu la beb..pening aku dok pk psl ni..huhu