Thursday, April 7, 2011

TERSENTAP!!!

perrgghhhh!!! malam ni aku agak tersentap sikit..
bila aku on9 facebook..and scroll sampai bawah tetiba aku terbaca post dari kawan aku berserta dgn komen-komennya..
nak tau dorang sume bincang pasal apa???
JENG JENG JENG!!!!

RESULT DAH KUARR!!!!

perghhhh!!!!! aku dah tersentap dan terkejut tahap cipan, tapir, tenuk...hah beruk pon ada(tgk gmbr di atas)..
tetiba tangan aku terasa sejuk bagaikan ais (bermetafora plak) dan jugak terasa nervous yg teramat sangat!!!

Ya Allah..berikanlah aku kekuatan untuk aku melihat apa pun jua keputusan yang aku perolehi Ya Allah..
aku mengaku memang aku tidak menjawab dgn baik masa exam hari tu..tapi apa yang aku buat adalah yang sehabis baik..huhuhu..

ibu..ayah..ampunkanlah anak mu ini jika anak mu tidak memperolehi keputusan yang cemerlang seperti sem lepas...T__T

kawan-kawan..doakan aku yeee...

----> aku belum dapat tengok result lagi..traffic jam daahhhh..nanti aku gtau korang sume eh..

No comments: