Wednesday, July 28, 2010

Majlis Penyampaian Surat Tawaran Pengecualian Pembayaran Yuran.


seperti biasa kalo ada event pg,aku akan bgn seawal yg boleh (hakikatnya pukul 7.30 aku bgn)..after siap2,aku g Main Hall atau lebih dikenali sbg Dewan Utama..dlm msj katanya start kol 8.45 pg..tp hakikatnya..kul 10 pg baru start..dg sabonye aku menunggu dlm dewan yg sejuk tu...
lps majlis perasmian,tibalah masanya utk mengambil 'anugerah' tu kat atas pentas...
WHAT???
ATAS PENTAS???
of course!!!
kami terpaksa berbaris dan naik ke pentas utk mengambil 'anugerah' tu...punyalah berdebar aku nk naik pentas tu..mana x nye,1st time beb naik pentas tu!!!
selepas nama aku diumumkan,aku rasa langkah aku perlahan sgt nak g kat pakcik yg hulurkan folder tu..sambil ucapkan TAHNIAH dan bertanya AMBEK KOS APE,gmbr kami berdua di snap!
berdua??
of coz laaa...
berdua ngn pakcik tu!!!hahahah
mula2 aku excited giler sbb dpt folder tu..mana x nye...cantik tu folder..aku da start berangan nk gantung folder tu kat dinding bilik aku..
tp...bila aku selak je isi kandungannya,tertulis di dalam nya

SYABAS DAN TAHNIAH
perhatian : sila ambil surat tawaran dan pulangkan folder ini di luar dewan.

what the *****
oh UNISEL..kau mmg selalukan mainkan perasaan kami..huhuhu..menghina sungguh lawak mu itu...zzzz...

xpe laa..papepon,aku bangga sbb buat pertama kalinya aku mendapat gelara PELAJAR CEMERLANG & MAHASISWI CEMERLANG...hehehehe






No comments: