Saturday, July 31, 2010

Aku Doktor Pakar Cinta!

wahhh!!!bangganya rasa apabila aku menggelarkan diri sndiri sbg doktor pakar cinta!!
hahaha..
kenapa ye??
sebabnyaaa...setakat ni da 2 org yg cari aku utk menyesaikan mslh hati dan perasaan mereka terhadap seseorg yg amat mereka sayang!
aku rasa x perlu la aku men'display'kan nama dorg ek..tp aku rasa kalo salah sorg dr mereka baca blog aku ni,pasti dia tahu kot..hahaha
papepon,aku wish korg akan lebih bahagia lps ni...dont be tensyen2 anymore..hehehe
aku pun sama gak mcm korg..tp mybe situasi kita je yg berbeza..
ape2pon,aku da 'come back' with lover aku..hehehe..dont be so jeles k..juz keep the secret k(sbb ni adalah secret antara aku dan dia..kitorg xnk gtau org lain yg kitorg da together2 balek..hahaha..)
heheh...

psstttt... - lintang pukang ayat aku..lantok la sana..hahaha..

No comments: