Friday, July 9, 2010

Burger!!!

aku xtau ar knp aku hari ni asyik nk tensyen jew..
ni semua disebabkan izz laa..mula2 aku msj dia..pastu tgn aku gatal plak g tanya sama ada dia rindu kat aku or tidak..of coz la dia jawab tak..aku dah tau daaa..dia msti jwb tak punya..mmg betul sangkaan aku..mmg dasar lupa daratan dia tu..dulu, aku la yg dia paling rindu..aku la yg dia paling sayang..tp skrg..dia buat aku mcm sampah jew..kurang asam punya lelaki..
bila aku da tak msj dia..dia boleh plak post kat facebook yg dia tgh boring tahap gaban..mmg kene maki diam2 ngn aku ar..tersentap da ni..huhu

opppssss...da lari dr title ke???
mane ade laaa...tu aku cite kenapa aku boleh tensyen smpai menyebabkan terselitnye cite burger uh..
ok aku cita psl berger ni plak..

citenye cenggini..td aku baru hbs kelas teori koko..yg aku pulak dr semalam ag da kempunan nk makan bege..so,hbs jew kelas aku terus g cafe dewan biru dgn tujuan nk order bege..sekali smpai kat gerai bege uh,aku order ar..then akak bege tu boleh cakap "lama skit ye dik"..aku pun xksh la sbb nk mkn bege punye psl..sekali aku tunggu n tunggu n tunggu dan tunggu lagi...da stgh jam menunggu ni..aku ckp ngn akak bege uh "kak,bege ayam speSIAL 1"..n dgn efisiennya akak tu pun ckp "jap ye dik"..
sekali tambah lagi stgh jam aku menunggu sehingga menjadi total waktu aku menunggu sebanyak 1 jam!!!
nk tau ape yg akak bege tu ckp "eh,tak perasan plak adik kat cni..jap ye dik"....YA RABBI..punye la mcm org pemintak sedekah aku berdiri kat depan dia,dia boleh ckp mcm tu..mangkuk hayun punye akak bege!!berdendam betul la aku akak tu..bila da dpt bege,aku bls dendam kat akak tu..aku bg RM50!!padan muka!!mampos ar ko nk kira baki duit aku uh..
then,aku terus naik ke bilik..bila aku nk mkn bege aku uh,bege aku sejuk????weyh cilaker..asal ko bg bege yg sejuk kat aku??mmg cilaker ar ko pompuan..mmg ko menambahkan kegeraman aku ar pompuan!!!tp nasib baik ar bege ko sedap..kalo x sedap,aku mnx balik duit aku uh..td pon da kompom2 kene maki diam2 ngn aku..mampos ar aku asyik nak maki org jew..da korg sume jahat ngn aku..kene maki ngn aku ar..padan muka!ngaahahahaaa

mmg geram giler ar aku hari ni..moody terus aku dibuatnya...korg semua jahat ar..sanggup betul buli aku..jaga ar korg...isk isk isk..T__T

No comments: