Thursday, September 8, 2011

Sepetang bersama SONY DSC


Cun tak gambar Cik Innaz kat atas ni?? Bangku roboh yg kat belakang tu bagi Cik Innaz mempunyai daya tarikan tersendiri dimana ianya membuatkan gmbr ni kelihatan unik dan cantik.. Lebih kurang macam ada nilai estetika yg tersendiri.. Tu bagi pandangan Cik Innaz je laa..xtau la plak bagi pandangan mata korang yg melihat..heheh :P

Penat tau posing-posing nih.. Dengan jurukamera amatur yg baru 1st time pegang kamera mahal2 tu..hahaha.. Papepon, dengan hasil tunjuk ajar aku yg tak seberapa nak pandai pasal kamera ni, hasilnya sangat memuaskan hati.. Terima kasih kepada Nor Asyiqin a.k.a anak sedara aku tu.. hehehehe..

Lokasi photoshoot telah dijalankan hanya disekitar kawasan rumah Cik Innaz je.. hehehe..nak tgk gambar yg lain-lain, tunggulah update yg terbaru eh.. gmbr2 tu masih dalam proses letak watermark..:)

nantikan entry yg terbaru tau..bubye..:)



  
Post a Comment