Friday, September 9, 2011

Sepetang bersama SONY DSC (FULL)

Inilah dia secebis kenangan "sepetang bersama Sony DSC".. 
photoshoot dijalankan di sekitar kawsan rumah Cik Innaz je.. masa yg diambil dari jam 5.30pm - 7.15pm.. kalau tengok dari keseluruhan gambargambar ni, tema yg dikenakan adalah Kehijauan.. sedap je mata memandang..heheh..

JOM TENGOK!




ini kucing along..namanya Mitchie..gebu x? susah jugak nak diajak ambik gmbr bersama..asyik bising je mulutnye..



yg ni plak kucing 'tua' kat rumah aku.. umurnya lebih kurang 7 tahun kot..nama dia My Girl..best kan nama dia..ala-ala cite Korea gitu..tapi dia langsung lah xmau dipegang mcm ni..sebab tu aku buat muka mcm tu..dia langsung xnk pandang muka Cik Innaz ni..sedih betul T_T!

yg kat bawah ni plak backgroundnye kat depan umah Cik Innaz.. dengan suasana yg x bape nak panas tapi berjerebu ni, inilah hasilnya..nampak macam snap kat tempat yg sejuk je..padahalll (faham2 je la ye..:P)
















  bebudak dua orang ni nyebok je..baru balik dari sekolah agama..tu yg interprem sekali tuh..huhu..
tamatlah sudah sesi bergambar itu hari ini.. bukan senang nak jadi model ni ye..penat jgak walaupun hanya posing di depan kamera je..papepon, aku suka sangat!! hehehe..

next time aku nak buat photoshoot dengan Cik Abang plak..:P



   








Post a Comment