Wednesday, December 16, 2009

Semua Tentang kita

Peter Pan – Semua Tentang Kita

waktu terasa semakin kelabu
tinggalkan cerita tentang kita
akan tiada lagi kini tawamu
tuk hapuskan semua sepi di hati

reff: ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama saat dulu kala
ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka, saat kita tertawa
teringat di saat kita tertawa bersama
ceritakan semua tentang kita
reff: ada cerita tentang aku dan dia
dan kita bersama saat dulu kala
ada cerita tentang masa yang indah
saat kita berduka, saat kita tertawa
___________________________________________
teringat kat lagu ni..lagu yg membawa erti yg besar..
disaat2 berduka,datangla seorg kawan yg ku sayangi..lalu dinyanyikan lagu ni kepadaku..
malam yg sepi ku rasakan indah dgn petikan gitarnya..
aku hampir2 menitiskan airmata..
sesungguhnya aku beruntung m'punyai kwn yg suka m'hiburkan hati kawannya yg lain..
diakhir nyanyiannya,dia berkata..
"lagu ni tentang kita semua..."
mmg ada kebenarannya...
teman2ku...aku terlalu menyayangimu dan amat merinduimu.....


Muhammad Hanif Hamizan..kau la yg sentiasa menggembirakan kami dikala kami kesedihan...
miss u always....

No comments: