Monday, December 21, 2009

Sunway Pyramid

pertama kali melangkahkan kaki ke Sunway Pyramid,
agak meletihkan jugak laa..penat sgt berjalan2 dlm tuu..
tp agak teruja bila tgk org lain main ice skating..
seronok..tp bajet yg ada cuma cukup2 jew utk mkn n tgk wyg..
so,terpaksa lupakan jew niat tu..

tp ada satu peristiwa ni yg plg aku xleh nk lupakan..
kaki aku tersepit kat bwh pintu tima nk masuk ke panggung wyg tuu..
sakitnya hanya tuhan je yg tau..
bila da melangkah keluar dr panggung,aku baru perasan ada cecair putih megalir keluar dr tgh2 kuku kakiku..
x ku sangka sekali bhw kuku kaki ku dah bocor!!
patutlaa sakit sgt..
rupa2nya kuku kaki aku da terbelah kat tgh2..nsb baik x kuar drh..
dan syukur alhamdulillah jgk yg kuku kaki aku x terkoyak..
tp kenangan xkn aku lupakan smpai bila2..
Post a Comment