Friday, July 29, 2011

Melukis dan Animation

Assignment pertama untuk semester kali ni betul-betul mencabar keimanan aku.. Buat pertama kalinya aku kene lukis potret orang.. tak pernah-pernah seumur hidup aku berjaya melukis walau sebentuk mata orang pun apatah lagi seraut wajah orang! GILLER betul..>,

untuk potret ni aku kene hasilkan 4 jenis lukisan yg berlainan.. 1- lukisan yg hanya menggunakan pensel, 2- hanya gunakan pensel kaler biru, 3- hanya gunakan pensel kaler hijau, dan yg last kene guna pensel kaler merah.. dah la potret nye kene lukis sebesar kertas saiz A3..korang bayangkan saiz A3 tu besar mana?? kertas A4 tu korang double kan jadi dua..hah tu la saiznya..besar giller.. -_-!!

gambar hiasan

Assigment yg kedua plak aku kene buat animation.. tema utama adalah bola melantun, belon terbang dan ulat yg berjalan yg kene hempap dgn bola yg melantun.. bagi aku assignment yg ni xde la ssh sgt kot sbb 90% aku dah berjaya menyiapkannya..heheheh..:P

papepon, nantikan kehadiran potret wajah gadis berbaju kurung dari aku ye..
BUBYE!!!



Post a Comment