Tuesday, July 5, 2011

Cuba membahagiakan hati..

Assalamualaikum!! Hai korang!! Apa khabar hari ni?? Harap semuanya sihat-sihat la ye.. ^_^
Hari ni tetiba terasa nak buat perubahan sikit.. Kali ni saya tak nak guna 'aku' sebagai kata ganti diri.. Saya nak gantikan dengan 'Innaz'.. Kepada yang belum tahu, 'Innaz' adalah gabungan kedua-dua nama saya iaitu Intan dan Nazila.. Oleh disebabkan ramai yang panggil saya dengan panggilan Intan dan Ila(nama sebutan pendek dari Nazila), so saya gabungkan kedua-dua nama tu sebagai nama blog saya ni..

baru edit ni..saje nak promote..heheheh :P

Sekarang ni Innaz tgh menunggu detik-detik pengumuman result exam utk sem 3 (huh..agak pelik plak guna Innaz tu).. Harapan untuk dapat dekan tu tersangatlah tinggi sebab sem 3 cuma pertaruhkan 3 subjek je.. Kalau tgk pada bilangan subjek tu, mmg la nampak sikit.. petik jari je boleh dapat dekan.. TAPI susah jugak nak dapat dekan.. time sem 2 dulu Innaz dapat 1A je daripada 6 subjek.. tapi still lagi dapat pointer 3.. so untuk sem 3 ni, kene dapat straight A baru dapat dekan..huhuu..

Untuk semester 4 nanti, Innaz stay kat hostel balik.. kalau diikutkan rumah sewa dah cukup selesa lebih-lebih lagi tuan rumah dah letak peti ais kat rumah sewa tu.. tapi disebabkan ada beberapa masalah yang terpaksa diikut, so sem 4 aku stay kat hostel.. dan sekarang aku tgh fikir pasal yuran hostel.. hostel memang mahal.. satu sem RM800.. kalau fees rumah sewa juz RM120/month.. 
satu bulan - RM120
satu sem - 4 bulan
jumlah - RM 120 x 4
total = RM480..
lagi murah rumah sewa berbanding dengan hostel.. tapi nak buat macam mane, kita tak boleh nak pentingkan diri sendiri kan.. :)

berdebar-debar pulak rasanya nak menunggu result keluar..hattoii.. huhu..
oh ye, lupa plak nak bagitau.. kat hostel nanti Innaz stay kat Blok E5, Tingkat 4, Rumah 3, Bilik 1, Katil 2.. Blok dan tingkat yg sama dengan hostel yang Innaz duduk time sem 1 dulu.. tingkat 4 tu.. memang bertambah kurus la Innaz ni nanti.. lebih-lebih lagi time bulan puasa nanti.. tak dapat bayangkan macam mane penatnya nanti..-_-!!

Kucing kat umah Innaz dah beranak.. dah 3 minggu kot.. anaknya ada 6 ekor.. comel2 belaka!! berbulu lebat dan lembut.. nanti Innaz upload gmbr dorang eh.. Along Innaz pon dapat sekor anak kucing.. comel giller!! bulu lebat dan panjang..pastu menggerbang je bulu dia..kalau dia berjalan, dah mcm ulat bulu bergerak je.. nanti Innaz uploadkan jugak gmbr kucing tu eh..heheheh

Sebenarnya tajuk yg kat atas tu xde kene mengena pon dgn isi cerita ni.. Innaz cuma saje nak bercerita.. walaupun korang semua xnak tau, tapi Innaz tetap jugak nak cerita..ngaahahahahahaaa..

anyway, Tahniah kepada Imam Muda Hassan kerana berjaya merangkul gelaran Juara Imam Muda 2 dan membawa pulang wang tunai sebanyak RM55k..(hahahaha tetibe) ^_^!!




2 comments:

Peeka Syuhada said...

siyes ur fee sangat mahal .mine 200++ jep~~~

Unknown said...

yup..sbb tu lebih rela dok umah sewa dr dok hostel..