Thursday, February 11, 2010

Apabila seorg ank yg manja sedang demam..

adoiii..manja kew??hahaha..
boleh la jgk aku ni dikatakan ank manja...biasa laa...ank bongsu...hehe
demam???huhuhuhu...
demam sket jew...tp satu rumah kecoh..
mane x nye...mlm2 buta dok termuntah 2 kali...hadoii..
pastu,bknnye blh tido...
esok paginya..seluruh badan terasa sakit2..
tp yg paling aku xthn sakit kat pinggang laa..
rasa mcm nk patah je tulang belakang ni rasanye..
papepon...hari ni aku da sihat...alhamdulillah...
walaupon terasa sket sengal2 kat bdn ni,tp boleh la jgk dikatakan sudah sihat..hehehe
pnt aku pikir2kan apa sbbnye aku boleh dmm secara tiba2..
bila da pnt b'pk..barula aku dpt jawapannye..
rupa2nye..ptg tu,aku ada mkn limau cina sebijik..
sbb tu mlm tu aku da rasa semacam jew...
muntah pon kuar limau..haha
mmg betul la perut aku xleh nk terima buah limau cina tu...
kempunan den nk mkn lagi..
huhuhuhuhuhuu....
Post a Comment