Sunday, May 15, 2011

Itik Oh Itik





semua anak-anak itik ni baru beli pagi tadi..tapi malangnya ada sekor itik ni telah kembali ke rahmatullah akibat lemas di dalam bekas air..aku yang perasan anak itik tu tgh tercungap-cungap dalam bekas air tu..so aku terus grab anak itik tu dan abang aku ambik terus ambik dia..hattoi..sempat jugak abang aku bagi CPR (pernafasan mulut ke mulut) terhadap anak itik tu..tapi malangnya, Allah lebih menyayanginya..di atas tapak tangan abangku ia menghembuskan nafasnya yang terakhir..huhuhu (tak sempat nak ambik gambar arwah anak itik tu)..

anyway, dari sepuluh ekor anak itik, kini hanya tinggal sembilan ekor..macam2 gaya anak itik kat atas ni sebab nak keringkan bulu..ada yg terbalik kepala..hahaha..suka tgk mahkluk hidup ni sebab dapat tenangkan hati sambil mensyukuri anugerah yg telah Allah berikan kepada kita semua...^_^
Post a Comment