Friday, September 3, 2010

Test Mid Term for Computer Fundamental.

dengan kurang bersemangat nya aku study Computer Fundamental malam tadi sampai pukul 12.30..study ku yang bercampur baur dengan Facebook dan Yahoo Massenger!, benar-benar membuat aku mengantuk dan ingin cepan tidur..hohoho

pagi tadi pulak dengan malasnya aku bangun untuk sahur dan dengan itu aku hanya bangun 5 minit untuk minum air masak segelas sahaja..segelas sahaja ok..maknanya hari ini tenaga aku berpuasa hanya dengan berbekalkan air masak segelas sahaja..hohohoho..after a few minutes aku tidur balik, izz dengan semangatnya mengejutkan aku dari ridur untuk bersahur..dan aku dengan malasnya menjawab "ok"..after that aku tidur balik..ahahahahaaa..

ok, back to the title!! aku bangun pukul 9 pagi sebab test tu start pukul 10.30 pagi..then dengan pantas dan efisiennya aku menyiapkan diri aku..pukul 9.30 aku dan siap and bersedia untuk ke kelas..awal sangat ke??padahal sejam lagi testnye..ahaksss..memang awal dan aku pon x sedar yang aku siap awal sngat..hahahaha..then, dalam masa setengah jam aku melantak sambung study balik..pukul 10 baru turun and pergi ke fakulti..yeah!!!(semangat je ni)

sampai je sana, aku tengok semua orang dah duduk kat tangga dengan kertas and buku di tangan..lawak giller ar..1st time aku tgk orang study berderet-deret kat tangga..ahahahahaaa...after that Pn Rahayu a.k.a lecturer Computer Fundamental kitorang bagi announcement yang mengatakan "test akan start pada pukul 11.30 pagi dan akan diadakan di Bilik Seminar 2..". Oh God..what's happen?? buat penat aku bangun pagi-pagi dan rush g fakulti yang jauhnya lebih kurang 1KM dari kolej aku..tapi tak pe lah..sekurang-kurangnya boleh sambung study kat tangga lagi..ahakzz..

then masa yang dijanjikan telah pon tiba...tepat pada pukul 12 tgh hari test pon bermula..janji melayu..huhuhu(paham2 je laa)... dapat je soalan, mata aku terus terbeliak..soalan aku dengan awin sama!!! ahahahaa..berbincang time!!! tapi xde laaa..Pn Rahayu garang woo..xkan berani kitorang nak bukak mulut..huhu..tapi soalannya agak senang jugak laa..boleh lah aku jawab semuanya sekali..it's luck for me..hehehe..after that, berakhirlah sebuah  peperiksaan pertengahan sem bagi semester kali ini..
Sadaqallahua'azim...

pssstttt - aku ada ambek gambar sebalum test bermula..alaaa..study yang kat tangga tu..nnti aku upload ek sebab aku xde card reader sekarang ni..hehehehe...see soon!!!

No comments: