Thursday, July 5, 2012

Personal Blog dan Diary

Rasa segan je nak buat blog ni sebagai BLOG PERSONAL lagi.. Dulu aku selalu post tentang kehidupan seharian aku kat blog ni.. Tapi sekarang, dah jarang sangat aku update.. Kalo update pon hanya sekadar cerita yg umum je.. Dulu sebelum buat blog, aku suka tulis diary.. Bermacam-macam cerita aku tulis dalam diary tu.. Lepas habis je SPM, aku terus buat blog.. Pada awalnya, aku update blog sama macam aku tulis dalam diary.. Lepas tu Mr BF baca blog ni, dia terus komen, "kenapa nak cerita dalam blog?".. Lepas tu aku mula tapis sikit demi sedikit.. Lama kelamaan, kawan-kawan Mr BF plak baca, lagi sekali aku kene tapis dan tapis dan tapis lagi sehinggalah kini, aku jadi malas nak update pasal personal self lagi.. 


Adakalanya aku teringin nak tulis diary balik.. Tapi disebabkan aku sekarang duduk kat hostel, oleh itu, sedikit sebanyak telah mencacatkan mood aku nak tulis diary.. Takkan nak tulis diary seminggu sekali je kan?? Macam tak syok je.. hahaha.. Papepon, aku akan cuba untuk menulis balik.. :)



    

No comments: