Monday, July 23, 2012

Ramadhan ku Indah

ASSALAMUALAIKUM wbt... 1st and all, Innaz nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua followers dan readers Innaz.. Ramadhan tahun ni adalah Ramadhan yang paling bermakna buat Innaz.. Setelah dua tahun berturut-turut Innaz berpuasa jauh dari keluarga, Alhamdulillah tahun ni hari pertama Ramadhan Innaz dapat bersahur dan berbuka puasa bersama keluarga tercinta.. Untung sekarang Innaz tgh cuti semester.. Hehehehe :)


"Always remember that it could be our LAST Ramadhan".. kata-kata ni betul-betul kene dengan jiwa Innaz.. sebelum start puasa, mmg Innaz selalu terfikir macam ni.. "adakah Ramadhan kali ni adalah ramadhan yg terakhir bagi aku??".. apa-apa pun, kita sebagai umat Islam memang sentiasa kene beringat tentang mati.. :)

+++++++++++++++++++

Hari pertama Ramadhan juga merupakan Anniversary Day Innaz dengan Izzuddin.. Tak sangka, dah 4 tahun kami bersama.. Siapa yg sangka hubungan kami akan bertahan selama ini?? :)

Apa-apa pun, Innaz harap sangat yang hubungan kami akan berkesudahan dengan baik dan dikahiri dengan ikatan perkahwinan.. aminnnnnn... :)




  
Post a Comment