Sunday, December 19, 2010

Explore facebook keluarga bakal mertua..heee ^^,

excitednye aku malam ni..heeee ^^,..

buat pertama kalinya hati aku tergerak ingin melihat-lihat, menjengah-jengah, menjenguk-jenguk, mengintai-intai facebook bakal keluarga mertua aku (i hope so)..daripada bakal ibu mertua, bakal bapa mertua, bakal kakak2 ipar dan bakal2 adik2 ipar aku, semuanya ada n lengkap!! seronok aku dapat tgk facebook mereka..hehehe..^_^..aku nak add dorg sbg kawan, tp takut..huhu..setakat ni, adik beradik izz da jadi kawan aku..heheh..bukan setakat tu je, bakal biras pun add aku jugak..hatoiii..mula2 aku xtau yg lelaki tu bf kakak izz..bila tgk wall kakak izz, barulah aku tau bahawasanya lelaki tersebut adalah bf beliau..hahaha..comey sungguh!!!

then, aku tgk gmbr2 dorg plak..sekali aku terjumpa gmbr ni..


kalo mengikut tahun hijrah, gmbr ni di ambil pada musim haji 1428 hijrah..iaitu bersamaan dengan tahun 2007 masihi..masa ni parents izz ingin menunaikan haji..alhamdulillah..bakal parents mertua aku dah menunaikan rukun islam yg ke-5..^_^..

dan masa ni jgk izz berusia 15 tahun..comey je muka dia..muka dia x berubah pun..cume skrg ni muka dia agak nampak matang sikit (kot)..hehehe..but i still love him more than word..hehehe

----> nak ushar facebook family sape plak ek?? heheheheeeee...

No comments: