Thursday, June 16, 2011

Assalamualaikum wbt.. HAIII kawan-kawan!!! lamanya aku tak update blog ni..bukan setakat bersawang, dah bersampah sarap dah pun..aduhaaiiii...hahahaha..bukan apa, sibuk dengan pelbagai aktiviti sebelum final exam menjelang..Alhamdulillah, final exam dah pun habis..3 subjek yang aku ambil berjaya aku jawab dengan agak mudah..sekarang aku hanya mampu bertawakkal je..

oh ye, khabar aku sekarang, aku berada dalam keadaan yang sihat-sihat sahaja..cuti pun dah menjalang tiba..kali ni aku cuti agak lama..sebulan dan seminggu tuh!! aku pun tak tau nak buat apa dah..nak kerja tapi tak tau nak cari kerja kat mana..lastly buat tahi mata kat rumah je laa..heheheh..

cuti ni je aku dah habiskan tengok cerita My Girl dan Hana Kimi Japan...


cerita Hana Kimi tu memang hilarious!! SUPERB lawak!! tak jemu pulak aku tengok..sampai sakit dada aku asyik tergelak je..hahaha..cerita My Girl plak aku rasa biasa-biasa je kot..huhu..

oh ye..tadi buat pertama kalinya aku tengok Imam Muda..biasalah kan, aku selalunya tengok rancangan hiburan je..bila aku tengok Imam Muda, terus aku melekat kat depan tv..menarik rancangan dia..tapi bila hati aku dah melekat nak tengok Imam Muda Mujahid, tetiba dia dah terkeluar pulak..adeyhhh..memang tak de jodoh la aku nak tengok dia lagi..zzzz..



time ni dia dah terkeluar dengan Imam Muda Najdi..dah macam orang nak naik mahkamah dah aku tengok pakaian dorang..huhu

anyway..sampai sekarang aku tertanya-tanya..sapa juara Akademi Fantasia 9 eh??
eh..macam orang bodoh plak aku bertanya..apa guna ada internet..search je laa..hohoo..

okeylah..aku pon dah tak tau nak merepek apa lagi..so,
Assalamualaikum..
bubyeee!!!





No comments: