Thursday, April 19, 2012

SUPERIMPOSE wajah kami de Port Dickson


Perang Superimpose bermula dari Ben dengan mem photoshop gmbr bwh ni...


lepas dibalas dari kami dengan menggantikan kepala diyanti dengan kepala ben..


lepas tu aku gantikan semua muka kat bwh ni dengan muka ben..hahahaha!!!


tepat jam 12.00 tgh malam, selepas ABPBH, perang pon ditamatkan..jadi, gambar2 diatas yg di upload dlm FB di remove..jadi, aku upload kat sini..hahahaha..cekidaaauuutttttt




ape?? ingat aku tak pandai ke buat SUPERIMPOSE?? aku pernah buat laaa..nak tgk??? scrollla smpai bawah....

























yang paling mahal mestila muka MIRZA kan...sbb muka dia lah muka pertama yg aku buat superimpose..hehehehe..:P



  

Post a Comment