Friday, December 17, 2010

Kepulangan yang dinanti..

bergema suara takbir di angkasa...selembut bayu meresap ke dalam jiwa...(huh!! apekah??)
tetibe je lagu raya terkeluar ye..hahaha..xde laa..ectually nak relate kan dgn tajuk di atas nunn..hahaha..(xde kene mengene ponsss)

hari ni hari jumaat kan..so seperti kebiasaannya aku akan balik ke Jeram pada hari Jumaat yg indah ni..Alhamdulillah..skrg aku berada di rumah dan berada dalam keadaan yg baik sekali..hehehe..
kali ni aku nak cita pasal aku on the way nak balik tadi..kisah tragis ni..so, baca elok2 tau..

pagi tadi buat pertama kalinya ada kelas Graphic Modelling selepas dua minggu bercuti kerana lecturer bercuti kerana beliau baru sahaja mendirikan rumah tangga..Selamat Pengantin Baru kepada Puan Norhayati..dia cuti tu sbb dia nk g honeymoon la tu..bila lah giliran aku nak honeymoon ngn suami yg tercinta ek?? hohohoho.. (berangan je lebeh aku ni)..ok sambung balik! after kelas modelling, aku, najwa ngn zati g open lab jap..aku da boring dok ngadap facebook..huhuhuhu..after that aku tggu awin kat lobby FITM/FOB..lepas tu balik laa..sampai je rumah, mata aku terus terlelap..lepas tu bangun n kemas2..mase tu aku berpikir2 sama ada nak terus balik atau nak g kelas Networking..tgk langit da sememangnya mendung menatang hujan..huhu..then awin cakap, "balik je laa"..so, dgn pantas dan efisyen nye aku berkemas, hantar awin ke hostel..after that aku balik!! hahaha

sekarang nak cita psl journey aku plak..masa aku bertolak dari rumah sewa, hujan da berhenti..so aku pun drive la motor dengan senyuman di bibir..yelaa kan..nak jumpa family..rindu seyhh..jasad aku je yg kat Batang Berjuntai..hati aku da kat Jeram..heheheh..dalam perjalanan, tetiba sampai kat pekan BB, tetiba hujan turun dengan lebatnya..perghh!!!! aku berdoa dalam hati supaya Allah memberi perlindungan kpd aku sepanjang pulang ke rumah..aminn..aku ingat hujan turun kejap je..tapi rupa2nya, sampai ke Jeram hujan! mmg puas laa aku mandi hujan hari ni..memang lencun habis baju aku..dr atas sampai bawah..kepala je x basah sebab aku pakai helmet..hehehe..sampai je kat rumah, badan aku da menggigil habis..jari jemari apatah lagi..da kebas2 sumenye..huhuu..lepas tu aku masuk rumah, letak barang, pastu aku terus mandi air panas..nyamannya mandi airpanas di saat cuaca yg dingin sekali..hehehe..



sungguh hebat penangan hujan yg aku dapat hari ni..nasib baik aku x dmm..Alhamdulillah..^_^

No comments: