Friday, May 18, 2012

Mirzatul Kembali Lagi!!!!!

Assalamualaikum!!
Korang kenal lagi tak dengan Mirzatul Saadiah?? Kalau tak kenal, boleh rujuk sini (Mirzatul Saadiah)



Cerita pasal Mirzatul ni dah lama sebenarnya..dah dekat 2 tahun pun.. tapi sejak dua menjak ni Mirzatul kembali HOT, Hangat, Menarik, Tertarik, kau memang tembon!! hahahaha! Nak tau kenapa?? Ceritanya cenggini, 

" PADA suatu hari, ada seorang gadis bernama Kiya ingin melihat betapa HOT nya kekasih hati dia. Lali Kiya pon telah membuat searching2 melalui Google dengan menaip nama kekasih hatinya. Lalu terpampanglah gambar kekasih hati diruangan screen.. Apabila Kiya click pada gambar tersebut, makan tepampanglah wajah Mirzatul Saadiah yang dah lama sangat menyepikan diri.. Kiya pon apa lagi, gelak berdekah-dekah lah dia melihat wajah si Mirzatul itu...XD "

DAN kisah itu pun berlarutan lah selama beberapa hari sehingga aku sendiri pon tetiba je rasa terpanggil untuk update blog sebab dah ada bahan utk buat entry..kih kih kih...

Kiya adalah girlfriend Mirza.. dan Mirzatul adalah gabungan wajah AKU dan MIRZA (badan aku, muka mirza).. Sampai sekarang Kiya tak sudah2 lagi membahan Mirza..hahahaha..gasak kau la Mirza..aku memang tak boleh buli kau secara fizikal sepertimana kau buli aku..tapi aku boleh buli kau secara maya..agagagagagaga(gelak Mr. Crab)

Ni antara koleksi screen shot yg sempat aku copy dari Facebook milik Mirza..




NICE kan couple ni?? hahahaha... Kiya ni pon boleh tahan jgk mengusik Mirza ni.. xpe Kiya, train je si Mirza tu biar sampai dia keras sikit.. jangan biarkan pemalu dia menguasai diri...ngahahahaha(gelak Mr. Adudu)

AHAH!!! Mizahh tu pon aku jgk yg bagi nama.. pon kene bahan dengan Kiya jugak..adoii..
Nasib kau la mokk sebab dapat awek yg periang macam Kiya tu..XD


DAN gara2 sebab itu jgk, Entry MIRZATUL SAADIAH tu dah tersenarai dalam TOP 5 Post TERHANGAT Minggu Ini! PEEWWITTTT!!! Tahniah tahniah!!




p/s : kepada Mirza dan Kiya, jangan marah ehhhhhhh...kihkihkihkih...:P

   

2 comments:

Penulis Rindu said...

singgah jap dari orang kampung

Unknown said...

jemput jemputt...ni ada kuih cekodok je..makan ler...:)