Wednesday, January 5, 2011

Mirzatul Saadiah ^_^

seronok belajar Graphic Modelling hari ni..lecturer ajar cara2 nak gabungkan image..dan image yg diberi adalah aku dan partner sebelah aku..so, aku combinekan gmbr kami berdua..tetapi, satu lagi task yg diberi adalah TUKAR MUKA..dan hasilnye adalah seperti gambar di bawah...



hahahaha...cute kan...badan adalah AKU dan muka adalah Mirza..dan nama yg diberi kepada wajah yg terhasil adalah Mirzatul Saadiah (badriz yg bagi)..

setelah terhasilnya wajah di atas, aku sedar satu lab telah tergelak besar dengan hasil edition aku..dan si Mirza kat sebelah aku dah merah padam mukanya...

tu laaa..sape suruh mintak aku buat muka kau pakai macam girl..kan da kene gelak satu kelas...aku yg membuatnya lagi laa...dah meleleh2 airmata aku menahan gelak yg terlampau..hahaha..papepon, satu kejayaan yg amat luar biasa bagi aku sebab sebelum ni aku belum pernah lagi edit image yg kene tukar muka..hahaha..

dan yg ini adalah gambar asal sebelum di edit
location : Lab GL102 -Mac Apple-

Intan Nazila

Ahmad Mirza Izrand
---->mirza nak edit muka aku ke badan dia..tp mase x sempat..padan muka..hahaha

2 comments:

bila hati berbicara.. said...

hahahahah...terbaek la ila....tp gmbr nmpak katun sket....mke mirzatul besar sgt kot...kcik sket oke...

Unknown said...

memang laa nampak macam katun..da buatnye pon dalam mase yg singkat..ni pon aku x edit balik..aku juz terus tepek je kat blog aku lps hbs kelas..heheh..