Sunday, August 26, 2012

Gegirl ku Semakin Sihat!

Assalamualaikum.. Before this aku dah penah update pasal si Gegirl (rujuk sini).. Dekat Facebook pun aku selalu pasal Gegirl.. Selepas seminggu Gegirl eksiden, tanpa membawa ke klinik veterinar, keadaan Gegirl semakin pulih.. walaupun kami sekeluarga tak dapat mengembalikan sebelah kakinya kepada keadaan asal, tapi Syukur Alhamdulillah, daging kakinya mulai tumbuh selepas aku mencurahkan 2 botol minyak gamat selama seminggu ni..:)


Gegirl dah boleh berdiri guna empat2 kaki dia..tapi dia xleh nak move sbb mybe dia xleh nak bengkok kan kaki belakang dia yg dah hancur lebur tu..Good news, she look healthier than before and dah nak makan and kembali gelojoh bila nak makan..tp dia sangat mengada2 sbb time dia nak makan, kene ada orang temankan..kalo xde orang, dia xnk makan.. and aku paling suka bila orang panggil nama dia, dia akan menyahut.. hehehehe..


Daripada VVIP Room kini telah berpindah ke Wad T.T.(Tepi Tandas).. Kalau semalam bila dipanggil namanya, Gegirl akan meyahut dgn manja..tp hari ni bila dipanggil namanya, sahutan dia kuat and marah.. marah pulak dia bila kene pindah dalam sangkar..hahahaha.. awak tu dah mula kencing and berak..mane boleh duduk dalam bilik lagi..busuk tau..:P

p/s - terpejam2 matanya kene flash kamera..sorry la syg, aku xpandai gune DSLR...xD

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua.. esok aku nak balik unisel dah.. sob sob sob T_T


   


No comments: