Friday, September 14, 2012

My Gegirl :)


My Gegirl selepas sebulan.. semakin sihat dan semakin kurus..huhu.. terpaksa balut kakinya sbb ada pendarahan sikit lps abah potong tulang yg terkeluar dari isinya (inisiatif rawat gegirl dirumah tanpa bwk g klinik sbb mahal).. tgk la mcm mane aku balut, x semenggah langsung.. bukan ape, si gegirl nye asyik nak main2 kapas je, lps tu bila aku pegang kakinya, dia dah mcm x tentu arah..yg aku plak takut nak membalut n balutan nya x ketat.. last sekali aku cabut balik, n tepek je kapas kat luka dia n balut je dgn salotep tanpa kain pembalut.. btw, si gegirl dah boleh berjalan n berlari tp x laju..and dia x boleh melompat n memanjat.. but dia semakin manja n mengada2.. penat layan kerenah dia..huhuhu

Entry Gigirl sebelum ni :-
Post a Comment