Thursday, May 2, 2013

Kim Soo Hyun

Again... I'm falling in love with Korean actor... Sorry Song Joong Ki, saya telah menduakan awak... bhahahahaha!!!

Kim Soo Hyun

Okey, dia takdelah hensem mane pon.. dah dah dahhh, jangan nak mengata.. Aku sepuk kang! Aku MINAT je kat dia, takdelah nak CINTA sangat kann.. Well, aku minat kat dia sejak aku tengok drama Dream High.. Asalnya dia cuma seorang pelakon je.. Tapi dalam drama tu, dia menunjukkan bakat terpendam bahawasanya dia boleh menyanyi dan menari! Suara dia memang superb! Tapi aku perhatikan, kalau dia menyanyi secara live, suara dia memang ke laut.. Banyak terkucil sana sini.. HAHAHA!!

Dalam cerita Moon Embracing the Sun, dia ada menyanyi OST untuk cerita tu.. Lagu The One and Only You pernah menduduki carta teratas dalam digital music Korea (kot).. 

Song Joong Ki

Sebelum ni aku minat kat Song Joong Ki sebab dia comel (kot).. Then, dia seorang yang bijak sebab dia dapat markah 380/400 untuk ujian kemasukkan universiti.. Kalau tengok dia, dia memang seorang yang menjaga kulit.. Kulit dia macam perempuan.. Gebu giller.. HAHAHA!!

Well, sekarang aku dah minat kat Kim Soo Hyun sebab ........ Entahlah.. nak kata hensem, hensem lagi Song Joong Ki kot.. Maybe sebab Kim Soo Hyun boleh menyanyi kot.. huhuhuhu... entahlahh.. BTW, aku bosan tengok dia asyik menangis je dalam cite Moon Embracing the Sun.. Cengeng betul jadi raja!

---> Bila mata dah selalu sangat hadap lelaki-lelaki Korea, bila tengok lelaki Melayu, tetiba terasa hodoh pulak mereka.. hohoo.. jangan marah ye abang-abang sekalian.. Walaubagaimanapun, lelaki Melayu tetap lelaki sejati dan tak cengeng! hehehe :)


No comments: