Saturday, May 10, 2014

Perjalanan Pembukaan Alam Ijazah Sarjana Muda

Alhamdulillah.. Berakhir sudah semester yang pertama bagi tahun pertama Ijazah Sarjana Muda Multimedia Industri (Kepujian) di UNISEL ini.. Pada mulanya aku rasa keseorangan sebab ramai pelajar-pelajar lain yang aku kenal tapi tak berapa nak rapat.. Jadi pada mulanya aku lebih suka menyendiri..

Lepas beberapa minggu, aku mula rapat dengan kawan-kawan yang lain, merangkap junior aku masa diploma dulu.. Dan tak lupa jugak yang sama batch dengan aku.. well, dulu masa diploma aku ni sombong sikit.. hahaha


Dan tak ketinggalan jugak dengan kenalan-kenalan yang baru.. walaupun baru kenal, tapi kami berkawan macam dah lama kenal.. Aku perasan sikap dan tingkah laku aku mula berubah sejak masuk UNISEL balik (well, makin nakal sebenarnya..haha).. semuanya aku rasa macam kenangan yang sangat bahagia..

FESKREAM 2014 | Multimedia Night
Bila dah akhir-akhir sem, aku mula mempunyai ramai kawan.. rasa macam sayang sangat nak habiskan sem 1 sebab aku baru mula berkawan dengan semua orang.. :'(

Kelas Intro. to Web Design
Papapun, aku masih lagi berhubung dengan senior-senior aku ni haa.. walaupun dulu satu batch, sekarang dah jadik senior dah.. hahaha..

zati & wa

Walabagaimanapun, memang terasa berat sangat hati nak habiskan sem ni.. takut nanti sem depan dah tak rapat macam ni.. huhu..






No comments: