Saturday, November 20, 2010

My New Phone - Nokia 7230 (Pink)


this is my new phone..comeyh x??? heheh
disebabkan phone MyIman aku da cacat pendengarannya (xdgr suara org yg call), aku terpaksa membuat loud speaker atau memakai earphone utk berkata2..adoiii..teramat2 laa menyusahkan..mmg xde privacy laa kalo nk call an sbb org yg disekeliling jgk akan mendengar perbualan kita..kalo pakai earphone plak, telinga aku akan sakit sbb aku telah di anugerahkan sepasang telinga yg kecik molek(bkn cacat) dan x muat utk memakai earphone tersebut..sakit woiitt nak pakai earphone..mau bengkak telinga aku..hoho..

oleh kerana itu, aku membeli handphone yg baru seperti gmbr di atas dengan harga RM399.00 (dpt potongan harga sebanyak RM19.00 sahaja) ..
aku xtau nk ckp ape lg..juz tgk je laa..hehehehe...

oh yee..hp MyIman masih di dalam simpanan ku sbb si dia yg bagi kan..aku xkn jual sb aku saaaaayang kan hp aku..hehehe...
daaaaa..

No comments: