Friday, November 5, 2010

Pitcha!!!!

ohoii!! agak lama jugak aku x upload gambar aku ngan kawan2..gambar aku ngn si dia belum ada lagi la kot sebab belum jumpa ag..hohoho..bukan pe, dalam simpanan aku xde gmbr2 ni sume..so aku terpaksa laaa mencopek gmbr2 tersebut dr fb kawan aku Miss Najwa Thaqifah sebab beliau adalah pengumpul  setial gmbr2 kami..ehehehe..*of coz laa sbb kamera dia*..zzzzzzhhh..hahaha...papepon, ni blog beliau http://bearbrick00.blogspot.com/

jom kita tengok gambar.....^__^

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
========================================================
let the story begin...with M&M yg cair dimulut tp x cair di tangan *apekah???*




 =====================================================
hari pertama exam (Proficiency English 1)
-aku
- nureen
-najwa
-zuria.......only....



===========================================================
hari terakhir final exam (Principle of Mathematics)




=====================================================

the end sudahhhh....
the conclusion is....
aku gumbira di samping mereka...heeee ^^

No comments: