Friday, November 5, 2010

Reunion SK Jeram Batch 99-04.

lebih kurang seminggu hati aku berbelah bagi sama ada aku nak pergi or x ke reunion tu..reunion tu buat waktu malam kat Restoran Ikan Bakar Pantai Jeram..kalau memikirkan soal yuran nya yg hanya RM30.00, memanglah aku tersangat mampu..tapi beratnya rasa hati ni nak melangkah ke reunion tu..memang aku rindukan kawan2 lama aku..tapi aku belum bersedia utk berjumpa dengan semuanya sekali..lagipun dorg sume bukannya rapat dgn aku..kalau nak bercerita tentang kehidupan zaman sekolah rendah aku, memang tiada satu pun kenangan manis yg boleh aku ingati sampai sekarang..sebab semuanya bukanlah boleh dikatakan sebagai kenangan yg manis..masa tu aku hanya dua teman rapat..Nurul Suhaiza binti Iskandar dan Hanisah Binti Daud..yang lain2 hanya kawan sekelas dan juga kawan sekolah..mybe aku terlalu pendiam dulu sehingga tiada sorg pun yg nak rapat dgn aku..tapi bila melangkah ke sekolah menengah, aku tak rapat dengan dorg lagi..dan kawan2 yg rapat ngn aku masa sekolah menengah, tiada sorg pun yg dapat hadir ke reunion tu..jadi aku memutuskan utk tidak hadir jugak..

maafkan aku kawan2..aku bukan berniat utk melupakan kalian semua..cuma aku belum bersedia..i'm really sorry..if korg buat lagi reunion in 5 or 10 years akan dtg, i'll join..i'm promise..

No comments: