Thursday, November 11, 2010

I rindu U guys Sume..


eee...tgk laa title tu..gediksss yewww..aawwwww...hahahahaha
siyesly..aku mmg rindu kat korg sume..walaupun kita hanye sempat bersama untuk dua mggu sahaja, tp aku bila aku teringat kat korg, aku jadi rindu ni..tgk gmbr ni membuatkan aku hampir2 mengalirkan airmata..tetiba aku teringin nak pakai baju sekolah yg ada lencana petak empat segi yg agak besar pd pandangan aku tu..hahaha..lencana sekolah lama aku xde laa besar sgt mcm tu n bentuknye juga mmg betul2 mengikut corak bentuk lencana tu..teringat aku kene bangun seawal pukul 5.30 pagi sbb kene naik van kul 6.30 pagi..giler weyh..loceng bunyik kul 7.10 minit kot..walaweyhhh..hohoho..

sepanjang pagi smpai tgh hari duduk dlm kelas yg ber'aircond' mmg membuatkan aku terkepit2 menahan kencing..hahahah..memalukan je..dengan bangunan setinggi 4 tingkat tu membuatkan aku malas nak turun ke kantin time rehat..so, balik je rumah aku terus bukak tudung saji n ambek pinggan dan makan..lapor weyh sepagian x makan..hoho..

masa aku kat form 6, kawan rapat aku adalah Dian (tp dia pindah lepas 2 hari aku duduk dlm kelas tu), Fadzilah, Meza dan juga Amira..classmates aku yg lain Aween, Ain Farhana, Lysa, Ainil, Puva, Bhuva, Sam, Faris, Ramli, Hassan..yg lain2 aku x ingat plak nama dorg..huhu..

tp bak kata org..perkara yg sekejap tu laa yg selalu di ingati berbanding perkara yg sering terjadi...^_^
aku rindu korg..kalo korg igt kat aku, thanks laa ye..hehehe

No comments: