Sunday, November 7, 2010

Reunion SK Jeram Batch 99-04 ( 6 Nov 2010 )


AHAH!!!! sesuai tak dgn tajuk di atas..agagagaaa..aku ni hari tu yo yo 'o je cakap xnk dtg..tapi aku wat decision last2 minit dan akhirnya sampai jugak aku ke Restoran Aroma Ikan Bakar kat Pantai Jeram nunnn...hohoho..giller kentang aku ni..mmg pada asalnye niat aku ni sememangnye xnk datang..tp disebabkan Cik Nurin Fatihah dan mesej aku "intan, aku da byr utk ko" then dengan rasa resah gelisahnye aku menjawab "ok laa..aku dtg mlm ni".. 
waduh2..korg ni saje je nak sabotaj aku eh..saje je xnk bg aku dok bersenang lenang kat umah dgn menonton Konsert AF mlm tadi..hohoho..
papepon, aku rasa agak seronok jgk..dpt jmpe kawan2 lama..mmg ramai yg aku xpnh jmpe lps tamat sekolah rendah dulu..dan ada jgk yg aku x igt langsung..ngaaa...

ada jgk cikgu2 yg datang malam tadi..Cikgu Helena, Cikgu Syaifuddin ngan Cikgu Zahar..

aku nak cite dari mula laa kejadian tentang semalam..heheheh
lepas aku dapat mesej dari nurin, aku terus mesej topek yg aku nak tumpang dia g restoran tu..lepas tu aku tggu jam kul 7 malam sebab aku da rasa neves nak jmpa dorg..hohoho..dalam kul 7.55 kot, kitorg gerak dr rumah aku..sampai sane tepat kul 8 malam..aku igt kitorg datang awal sbb xnmpk sorg pun kwn2 kat ctu..tp rupa2nya, da penuh meja..haha..memang lawak ar..kitorg yg lambat rupa2nye..ngaaa..sampai kat meja aku terus amek nombor cabutan bertuah *mmg x bertuah punye nombor* dan button yg kiut miut kaler kuning kat belah atas tuuu...ain kata button kalo kuning ada dua je, so aku rasa aku antara yg bertuah laa dapat kaler kuning tu..ntah sape laa partner aku yg dapat kaler yg same..huhuhu

lepas dok tggu yg lain2 smbil tggu cikgu2 datang, kitorg sembang2 kosong la dulu..tp aku rasa time ni x best kot sbb aku xde bnda pun yg dikongsikan dgn dorg..so aku jadi pendengar yg setia je laa..hohoho..lepas cikgu2 datang, maka start laa ucapan2 yg panjang lebar dari bekas ketua pengawas sekolah (Encik Muhaimin Zainol) dan wakil guru (Encik Zahar)..lps habis sesi kene ceramah, bermula la sesi makan2 plak..time laa yg best sbb aku da xthn da tgk ikan yg tergolek kat dpn aku, tomyam, daging paprik *kot*, telur dadar, kerang bakar *yg ni x terliur langsung* ngn sayur campur..walaweyh..aku yg sememang nye lapar ni mmg kecur air liur tgk lauk pauk atas meja..hahaha..*melantak..*

lepas habis sume, bermulalah sesi snap2 gmbr ngn pengumuman cabutan bertuah..mmg juling mata aku dok tgk kwn2 yg x reti penat hambek gmbr sane sini..pape tah..aku bukan jeles wokeyh..aku da sakan berposing kat unisel..so xde mase aku nak jeles dgn mereka yg snap gmbr hanye dgn menggunakan kamera hp sahaja *kat cni yg agak jeles sket sbb kamera hp yg aku langsung la tiada berkualti utk mengambil gmbr*..lepas tu tibalah masanya utk acara keberangkatan pulang cikgu2 yg tersayang..
tp yg paling aku x sangka ialah cikgu zahar masih igt aku rupa2 nye..sungguh x disangka!!
beliau masih igt yg aku ni dulu seorg yg sangat pendiam dan agak lemah..*atoiii!!*..dia cakap kat cikgu syaifuddin yg aku ni time mula2 dia ajar, aku ni tersangatlah lemah..tp last2 minit aku leh berjaya..dia cakap aku x berhenti belajar last2 minit *mmg paling x blh blah..auta je sume tu..hahaha*..mmg malu seyh..hahaha..papepon thanks laa kat cikgu zahar yg masih igt kat pelajar dia yg agak x berapa nk cemerlang sgt ni..hehehe..

okeyh..now, pitcha time!!! tgk laa ye..hohoho..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
=============================================================

Mr President majlis - Encik Muhammad Abdul Aziz bin Abdullah
sedap melantak ye bang..sampai je telinga sengih nye...
Mr President ngn Mr Penasihat a.k.a Bekas Ketua Pengawas - Encik Muhammad Abdul Muhaimin Bin Zainol
fazli..1st time jumpe dia..mmg agak hensem dia skrg..hahaha







=================================================== 
para2 makanan yg menjadi santapan kami...




hohoho..dapat snap yg ni je...
===================================================
the end...

No comments: