Monday, November 29, 2010

Cerita Hari Ini

Hari ni t'paksa menaip kat note sbb blog xleh taip melalui fon..(aku dpt internet free hari ni..WOW punye..hehe)..so gunelah celcom!! (apekah?)

ok..cite hari ni aku kene bgn awal2 sbb encik su (mentor aku) nk jmpe..then,mase p'jmpaan dgn mentor 2,dia ajar kitorg cara2 nk kira gpa ngn cgpa..lantak aku xfhm mcm mane nk kire..haha..after that,encik su sebut name aku n 9 kwn2 yg lain utk g training..perkara 2 b'laku pd hari jumaat hingga ahad (3-5 nov) b'tempat di hotel de palma,shah alam..walaweyhh..bahagianya aku dpt g tempat yg penuh memory bg aku 2..kalo nk tau,kat hotel 2 la tmpt aku ngn bf aku t'jmpe wat kali pertama (t'jmpe tau..bkn b'jmpe)..hehe..

Ptg plak wat pertama kalinya ada kelas utk sem ni..kelas typo ngn encik hailrudin..dan asgment utk hari ni ialah menyiapkn sketch font dr A smpai Z..atoii..teramatlah m'cbr bg aku yg xbpe nk b'seni ni..huhu..

Lps hbs kelas,nk pulang la plak..tp skali hujan turun daa..so,kene tggu hujan reda sket bru gerak..tp ktorg bntai gak naik mtr dlm hujan 2..hbs kuyup baju aku ble smpai umah..so,dgn pnts aku g mandi n nk bsh bj..kat cni la yg paling lawak bg aku..xpnh2 gune washer machine manual (aku slalu gune auto pny)..so,adalah dlm 10 minit aku ngn nureen dok study psl mesin 2,pastu ble da tau,bsh la bj 2..ble da siap bsh,nk keringkan plak..hbs 1 umah kecoh sbb mesin 2 da mcm b'perang je..kuat gler bunyiknye..sumpai lawak gler..tp nsb baik ad akak housemate yg baik ati yg sudi menolong ktorg..hehe..

So,demikianlah corat coret kisah aku hari ni..

No comments: