Friday, November 26, 2010

jangan ganggu aku .. plsss..

aku penat laa bila kau ganggu aku..hari tu lama jgk laa kau x mesej aku.. lega giller hati aku.. disebabkan kau laa aku sampai gadow ngn izz ( ni nak ngadu punya pasallah ) .. skrg kau da mesej aku balik..penat laa nak layan kau..aku x suka laa..plss laaa..

apa tujuan kau sebenarnya nak ganggu aku?? kau kan da ada awek.. ustazah lagi tu awek kau..knp aku yg x berapa nak ustazah sgt ni kau suka kacau?? g laa mesej awek kau tu..kembang hati dia kalo ko mesej ngn dia..kalo ko mesej ngn aku apa yg kau dapat?? ayat dingin, loyar buruk ngn maki hamun je yg kau dapat..hati aku x fully 100% laa nak balas mesej kau..x ikhlas!! faham x??!!

aku rimas giller dengan kau..cukuplah sekali kau mainkan aku..malu tau x!! kalo ko sorg je yg tau xpe..ni hampir semua dak laki dlm group kita tau psl ni..ko mmg giller ar budak!! harap je nampak alim..tp perangai macam hantu..

hari ni mesej ngn aku, konon nak datang umah aku..ko giller nak datang umah aku jmpe parents aku?? mau bapak aku tembak ko gune senapang dia nnti..cukuplah seorang je lelaki yg aku kenalkan kat parents aku sbg teman lelaki aku..dan biarlah lelaki tu yg akan menjadi suami aku nanti..aminn..
tp aku xnk org lain termasuk ko giller..ko giller sgt..aku xnk ko..da laa x cukup ketinggian..kuat berpeluh plak tu..eee..geli aku tau x..

tolonglaa jgn ganggu aku lagi..aku xsuka ngn kau..

No comments: