Saturday, December 25, 2010

Family Day at Ulu Yam Woods Resort!!

hari ni merupakan 25 Desember 2010..Merry Chrismast kepada sesiapa yg merayakannya..(jgn lupa bg aku hadiah tau..heheheh)..hari ni kitorg satu family wat Family Day kat Ulu Yam Wood's Resort..memang tempat dia x la cantik sgt..air pun x dalam n setakat paras lutut je..so that, xdpt laa nak selam2 sambil minum air sungai..huhuhu..tapi xpe laa...puas jugak aku berendam tadi..siap main lumba2 renang lg ngn najmi..pastu main apung2 badan atas air..haha..1st time kot aku berenang dengan cara terlentang (bukan kuak lentang tau)..aku buat ala2 katak nak lemas gitu..ahakzzz...

masa kat sana, byk jugak kejadian2 malang yg agak kelakar yg terjadi..especially aku laa..berkali2 kepala lutut aku terhantuk kat batu.kalo sakit nye aku je laa yg dapat rasa..hoho..sudah bengkak kepala lutut ku..T_T..lps tu, aku nak terjun plak..dari atas batu terjun kedalam sungai..bila da terjun, aku tersedut byk air..bila aku da timbul, hidung aku sakit n kepala aku pening sgt..mak cakap "kenapa dik??" aku balas "pening kepala" (sambil memegang kepala).."kalo sejuk, naik laaa.." aku cakap "adik x sejuk..tersedut air tadi..heheh" (sambil mengerut2kan dahi tanda kepeningan yg teramat sgt)..tapi aku pedulik apa..lepas da x pening, aku terjun lagi..tp kali ni aku lebih berhati2 supaya aku x tersedut air lagi..heheh

after that, kejadian malang yg menimpa kakak sulung ku plak..beria2 dia nak buat terjun lipat, bila da terjun, dia timbul n atas kepalanya ada pasir..kitorg gelak..tetapi,tetiba ada darah mengalir dari kepalanya,mybe kepalanya terkene batu..habis berdarah sudah kepala dia..tu laa..aku da cakap awal2 kat tempat yg dia nak terjun tu ada batu..tp dia nak jgk buat, hah sekali hambek ko..berdarah sudah..tudung pun da berlubang akibat dr terjunan itu..suka plak aku sumbat2 tisu dalam tudung dia tadi..hahaha (gelak syaitan)..aku pun try buat terjun lipat..jadi wooo!!! 3 kali aku buat aksi sebegitu (kpd adik2 yg masih belum mampu melawan air, jgn lakukan aksi sebegitu)..

_____________________________________________________



cari ikan..

seronok tau cari ikan..(yg pegang bakul merah tu aku laa..heheheh.)
penat tau kitog susun batu2 yg berat tu semata2 nak naikkan paras air..huhu

pssstttt----> tadi aku mandi tak pakai tudung..^_^
____________________________________________________________

No comments: