Friday, June 4, 2010

tuttttttttttttttt...!!!

arggghhhhh...bodoh! gila! bangang! bengong! bongok!! arrghhhh sumenye ada!!!
UPU!!! awatlah laaaa hang tak pilih aku???
da ar tak dpt..aku da wat rayuan pon x dpt jgk...paalinggg benci aku!!!
unisel jugak yg nk terima aku ni...gila babeng!!(mende tu?)
kan da mencarut2 jew ni..arrghhhhhh...aku xnk masuk f6!!!aku nk masuk universiti..tu cita2 aku..aku nk jgk!!nak jgk!! nak jugaaaaaaaaaaaaaaakkkkk!!!!!!!!!!!!!!!
T______________________T
salah aku kew???ape yg salahnya?????!!!!
sume kos yg aku pilih sumenye sesuai ngn result spm aku..apa lg yg x betulnye???!!!
arrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
aku x suka form 6!!!!
aku nk masuk universiti jugak!!!!
naaaaaaaaaaakkkk jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkk!!!!
isk isk isk...T______________T

Bismillahirohmanirrohim..
Ya Allah..mengapa begini sukar Kau tentukan masa depanku?
aku hanya memohon kepadaMu supaya meluaskan jalan utk masa depanku..
hanya itu cita2 ku..
Ya Allah..aku mohon kepadaMu supaya tenangkan jiwaku yg gundah ini..berikanlah aku peluang untuk melangkah ke alam universiti..andai ditakdirkan umur ku tidak panjang,aku redha jika ini yg Kau tentukan untuk ku..
Ya Allah..kuatkanlah semangat aku..panjangkanlah umurku..hanya itu yg aku pinta dariMu..
aminnnn...

No comments: