Sunday, November 20, 2011

Bedak Oh Muka Melepak!

Assalamualaikum All!! 
pada petang Ahad yg mulia ni Innaz nak kongsikan satu kisah yg agak lucu buat Innaz.. Sebenarnya kisah ni terjadi masa bulan puasa hari tu (kot)..tapi Innaz xde kesempatan nak menceritakannya.. so hari ni tetiba rasa terseru utk membuat enrty pasal ni..

WOKEYH!! Kisahnya begini.. masa tu Innaz baru je bangun dari tidur petang, so kat dapur dah sibuk nak siapkan juadah utk berbuka puasa.. yg Innaz plak masih terkebil-kebil duduk kat atas kerusi sebab otak masih mamai 20%..so otak tak boleh nak berkomunikasi dgn badan dgn baik pada ketika itu.. selepas lebih kurang 5 minit Innaz ingin menormalkan kembali kesegaran otak, tiba-tiba datang seorang anak sedara Innaz dan menghadap Innaz yg tgh mamai tu sambil tersengih-sengih seperti kerang yg telah direndam dek air paip.. dengan otak yg sudah mulai memproses pandangan yg sedang Innaz nikmati tu, then secara tiba-tiba otak menghantarkan isyarat ke mulut untuk tergelak berdekah-dekah pada petang yg damai itu.. nak tau apa yg Innaz tengok??


JENG JENG JENGG!!!!
(jeng3 tu kasih besar sikit..heheheh :P)


inilah rupa anak sedara Innaz yg Innaz gelakkan berdekah-dekah itu..hadoiiyaiii...sape yg x tahan nak gelak kan bila tetiba mata terpandang wajah insan yg baru nak membesar ni sebigini rupa..

Nama dak kecik ni Auni..Innaz pon xtau la kat mane dia boleh dapat bedak n sapukan kat muka sampai dah jadi raja tepong komak mcm tu..nak tau sape lagi geng dia main bedak ni??

Ni la wajah-wajah yg telah karam di tenggelami bedak..

Ni Haziq.. adik kepada Auni..tak padan dengan kejantanannya pon pandai main bedak jgk..dah macam The Phantom of the Opera dah muka dia..huhu

yg ni plak Madihah..mybe dia lah mak andamnya sebab muka dia bersih je (tapi ada jgk tompok2 bedak kat muka dia)..cuba tgk tangan dia..penuh dengan bedak..mesti dia punyalah yg memekapkan Auni dengan Haziq ni..hahaha

 ni ada lagi gmbr yg sempat Innaz snap..mmg lawak habislah..Mak Innaz yg tengah tegang masak kat dapur pon boleh berhenti masak kejap sebab tak boleh nak tahan gelak tgk budak2 kecik ni..aduhaiii...


haihhh..dah betul-betul rupa si Ajis dalam cite Seniman Bujang Lapok tu..HAHAHAHAHA!!

Macam ni la ragam anak-anak sedara Innaz bila balik kampung..masing-masing jadi rajin utk "berkemas" rumah..huhuu..papepon, saya sayang mereka semua walaupun saya selalu marah mereka..heheheh..
PIECE ^_^v!!


Post a Comment