Friday, August 19, 2011

Drama K-Pop dan J-Pop yang aku miliki (full episode)

Bila tengok blog sahabat lama, Shah Fitri, dengan bangganya dia post blog tentang drama-drama K-pop dan J-pop yg dia ada dalam simpanannya.. so aku pon nak buat jugak laaa.. tapi kredit untuk dia dan sahabat-sahabat yg lain jugak kerana sudi menyumbangkan drama-drama ini kepada ku..:))

Korean Drama

1- You Are Beautiful

2- Boys Over Flowers

3- My Girl

4- My Little Bride

5- Love Story in Harvard

6- Winter Sonata

7- Fantasy Couple

8- Partner

9- Secret Garden

10- Coffee Prince

 11 - Birth of the Rich

Japan Drama

1- Hanazakari no Kimitachi E

2- One Liter of Tears

3- Mei-chan no Butler

4- Absolute Boyfriend

5- Kurosagi

6- Tokyo's Dogs

7 - Proposal Daikusen

8- My Boss My Hero


tak semua drama-drama ni aku dah khatam.. maklumlah, bila da tgk sekali, ulangannya berkali-kali.. bila aku ada mood dan masa je aku akan tengok sampai lebam..hahaha..anyway, masih lagi tgh mencari drama-drama dari kawan-kawan..hehehe



  

No comments: