Saturday, July 2, 2011

Gambar Kenangan Darjah 3 (batch 2001)


Hahaha!! Bertahun aku mencari gambar ni.. Aku sendiri pun tak tahu kemana menghilangnya.. Tapi tadi lepas habis solat Maghrib, aku duduk kat luar rumah kejap.. Tetiba aku ternampak sekeping gambar atas meja.. So aku ambek and perhatikan.. Lepas tu aku terus melompat! PErghhh!!! Gambar lama dah dijumpai!! Aku tak tau sape yg letak atas meja tu.. Aku terus hambek and sumbat dalam scanner and terus upload kat sini.. Ngehehehehhhhhh...:P

Kalau korang sume nak tahu yang mana satu aku, aku yang berdiri kat baris nombor 2, nombor 4 dari kanan.. Haaa!! Itulah aku.. Comel tak?? Dengan tudung ala-ala sememeh gitu... Hak Hak Hak!!! 
Kenangan betul gambar ni.. Aku tak sangka plak masa kami kecik-kecik macam tu sekali rupanya.. Tudung pun ala-ala macam tak nak pakai je.. HAhahahaha.. Alhamdulillah, aku masih ingat semua wajah-wajah insan yang berada di atas ni.. ^__^

Baris depan dari kiri - Mazni, Muhaimin(ketua kelas), Sir Jumain(cikgu BI), Guru Besar, Cikgu Azizah, Ustazah Norlela, Nurin(penolong k. kelas), Umi.
Baris kedua dari kiri - Liana, Aisyah, Maisarah, Syamila, Nukhbah, Hidayah, Aini, Syahirah, AKU, Haizun, Amira, Farah.
Baris belakang dari kiri - Najmuddin, Aziz, Amir, Khairul, Taufiq, Arif, Faiz, Helmi, Asnawi.



3 comments:

Azza Azman said...

hai...follow kamu.... saya pulak teringat nak jumpa budak kelas tadika dulu... ramai dah hilang tah kemana... XOXO, Chempaka Sari.

Taufan Bin Ribut said...

adoi ade simpan lagi ni..gambar 2 saye semua dah hayut dek banjir..hahaha..


Entri terkini : entri ni aku taip dalam keadaan separa normal.
Ebtri sebelum : Kehenseman aku terserlah bile berkaca mata ^_^

Watch my video song!!

Unknown said...

asalnya gmbr ni hilang ntah ke mana.. Alhamdulillah jmpe balik..^_^