Wednesday, March 10, 2010

11 Mac yg mendebarkan...

menghitung hari...
detik demi detik....
oh tidaaaaaaaaaakkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kuatkah aku untuk menghadap result spm???
sungguh aku takut..tp pd mase yg same aku xsbr menanti result spm..
terukkah??
cemerlangkah??
memuaskan kah??
huhu..
takutnyeeeeee...
andai kata aku result aku teruk,dimana harus aku mencampakkan diri ni??
aku teringin sgt nk menjejakkan kaki ke universiti..
tp bak kata abah,kalo x lulus,abah kawinkan kau..
hah??kawin???oh tidaaaaaaaaaaaakkkkkkkk!!!!!
dgn sape aku nk kawin??
kalo aku kawin,mane aku nk cmpk izz????
aku syg banget kat die..huhu

doa,harapan ku yg tulus....
Ya ALlah,bawalah aku ke jalan yg Kau redhai..
Senangkanlah hidupku..
AKu mahu berjaya Ya Allah..
Aku telah berusaha dan hanya kepadaMu aku berserah dan bertawakal..
aku telah buat yg terbaik dan semampu aku..
Luluskan la aku...............

No comments: