Saturday, January 29, 2011

Annyversarry Greeting Card 2






copyright by INTAN NAZILA BINTI ABDULLAH

assignment yg kaler pink tu kene tukar sebab kalernye tak banyak (kate lecturer)..so aku da buat yg baru dan dia pon da x terkate ape (sbb aku x tunjukkan pon..aku terus hantar je..muhahahaha)..
berbackground kan kaler putih sahaja.. sebabnya aku print kat atas kertas yang berkaler dan bercorak..sungguh jauh aku merantau sampai ke shah alam uyk mencari kertas yg sesuai, akhirnya aku hanya menggunakan kertas murah yg boleh di dapati di kedai2 runcit sahaja sebab kedai printer tu x boleh print atas kertas yg tebal..
hoh..ape gune printer mahal tp xleh nak print atas kertas yg mahal?? jualkan je laa..printer murah jgk yang availabe digunakan utk pelbagai jenis kertas dan corak..di sini kite telah memperlihatkan satu pembaziran ye kawan2 sekalian..so, belilah printer yang murah2 je..hohoho..

----> I LOVE TYPOGRAPHY

No comments: