Saturday, January 15, 2011

HAPPY SWEET 19th BIRTHDAY TO ME!!! ^_^



WAHHH!! hari ni aku da tua!! tak sangka da genap 19 tahun aku hidup kat muka bumi Allah ni..syukur Alhamdulillah kerana Allah masih memberi nafas dan tubuh badan yg sihat kepada aku sehingga hari ini..dan syukur juga kerana ramai yang mendoakan aku panjang umur..mudah-mudahan begitulah..^_^

oh ye..hari ni aku berkongsi birthday dengan ex-classmate aku KHAIRUL RAZIKIN dan juga juga yg paaaaaaaaaaaaaaaaling aku sayang Pn. NORMAWATI PANUT..happy birthday to us..hehehe..

terima kasih kepada kawan2 yg sudi wish beday kat aku..penuh wall facebook aku dah..hehehe..papepon, thanks so much kepada semua..kepada kakak2 ku..adik masih setia menunggu kepulangan kalian semua..jangan lupa kek Secret Resepi yg adik mintak tu..muahahahahaa..seronok betul jadi adik bongsu ni..hahahaha..

macam x caye je umur aku da 19 tahun..aarrrgghhhhh!! macam mimpi je! angka 18 tahun tu da serasi sgt dengan aku..papepon, aku terpaksa melepaskan angka itu pergi jauh..gudbye 18 tahun...T_T

anyway....


----> selamat ulang tahun yg ke-19 Intan Nazila..^_^

No comments: