Wednesday, January 26, 2011

Aku da BOTAK!!!

siyesly..aku dah BOTAKK!! ni betul2 botak..aku tak tipu..T_T 


siyesly..memang aku tak mengalami masalah keguguran rambut yg serius or apa2 yg berkaitan dengan kerosakkan rambut..tapi tetiba je aku boleh BOTAK!! kenapa?? kenapa?? KENAPAA????!!!!
baiklah aku cerita cite yg menyebabkan aku boleh jadi BOTAK!
duit dalam poket aku tinggal RM16.50..hutang ada lagi RM22.00..so then, RM16.50 - RM22.00 = - RM5.50..
hatoiiyaiiii -_-!! balance ada sign negative(-) uh..mane nk dpt duit ada (-) uh?? hohoho... nasib baik duit minyak motor aku kawan aku yg belanja..aku pon xtau kenapa tetibe je dia menawarkan diri utk mengisi dan membayar duit minyak motor aku..hoho..duit dalam BSN ada RM700++..dalam Bank Islam ada RM1300++ (kot)..bukan aku xnk withdraw..tp aku da byk kali withdraw kan duit bank aku uh..BSN aku dari RM1200++ sampai tggl RM700++..bank islam plak dari RM1900++ sampai tggl RM1200++..byk nye aku guna duit aku..hohoho..tp nampak gayanya memang aku kene withdraw jgk ar..kalo x, xmkn aku nnti..hoho..

see..mana ada aku tipu an..aku memang betol2 da botak..tapi poket aku je la yg botak..rambut aku masih lebat dan cantik ag..gagagagaa...oppssss sorry..tergelak plak...zzzz -_-


----> masalah duit akan sentiasa membelenggu setiap manusia jika sikap boros atau suka membazir telah menjadi amalan seseorang..


No comments: