Friday, January 7, 2011

Thanks So Much!!

hari ni merupakan hari yang mulia, Hari Jumaat yang juga dikenali sebagai Penghulu Segala Hari..dan setakat jam ini, 11.07 am, seramai 2999 visitor telah melawat blog saya..hanya lagi sorg pelawat je yang akan menggenapkan bilangan visitor kepada 3000 org..siapa lah calon tu ye?? saya bukanlah nak bagi hadiah kepada si pelawat tersebut..cuma hanya yang mampu saya lakukan adalah ucapan Jutaan Terima Kasih yg tidak terhingga..

dan disini juga saya ingin lampirkan bersama jumlah audience dari seluruh dunia yang telah melawat blog saya..



Malaysia negaraku yang tercinta sudah pastinya berada di tangga yg teratas sekali..terima kasih kepada rakyat Malaysia kerana sudi menjengah blog saya yg tidak seberapa ni..hehehe

di tangga yang kedua diduduki oleh Indonesia..tak sangka, berminat juga warga Indonesia ni mengunjung blog saya...terma kasih bangett!!

dan seterusnya adalah United States (US) dengan bilangan 188 times..wahhh...i dont know how them can read my entry because all my writing juz used malay language..however, thanks so much!!

Brunei menduduki tangga yang ke-4 dengan bilangan 71 kali..seterusnya Canada, 58 kali..negara Singapore, 9 kali..UK 7 kali, Japan 4 kali..Egypt dan South Korea masing2 dengan bilangan 2 kali..

walaupunbagaimanapun, terima kasih banyak2 kerana sudi menjengah ke blog saya..

---->Thank You..^_^

No comments: