Monday, January 17, 2011

Oh Jejaka.

waaahhhh..cam glamer je tajuk kat atas tu an..haha..xde maknenye!!
hari ini hari Isnin dan sepatutnya hari ni ada kelas Typography Lab bersama dengan Encik Hailrudin Jaafar.. tapi bila dah sampai kat depan pintu lab GL102 (Mac Apple), classmates yg lain pon sampai dan memberitahu khabar yg x bape best.. Kelas Cancel..hatoiiyaaiiii.. datang jauh2 tp xdok kelas plok..sempat gak laa aku mengabiskan pisang goreng dgn air kelapa yg aku beli kat tepi jalan mase nak g kelas tadi..hohoho..sodap hinggo menjilat jari jemari..ohoii!!

tadi kan..semasa aku membonceng motor nouvo LC aku nak ke FITM, aku terasa agak pelik sebab tetiba je laluan yg aku lalui tu penuh dengan kereta yg parking kat tepi jalan..setahu aku, kat ctu bukan tempat parking..lepas tu tetiba mata aku tertancap kat satu van dan tetiba aku terlihat sesusuk tubuh jejaka yg agak aku kenali..aku xtau apakah benar sang jejaka itu adalah seorang pelakon..mybe yes n mybe not..yelaa kan..aku ni da la jarang menonton tv..kalo setakat tgk tv tu selalu laa..hahaha..aku agak kereta yg byk2 tu sebab ada shooting..memang da biasa sgt daa org buat shooting kat Unisel BB ni..ahakzzz..^_^..anyway, si jekaka sungguh tegap badannya dan rambutnya jugak sungguh tggi terpacak..haha..^_^

then bila da sampai FITM, aku cite kat kawan aku then dia teka si jejaka tu adalah pelakon yang berlakon cerita Ponti Anak Remaja The series..then tetiba aku teringat cite tu..mmg betul la kot..tp aku x bape pasti laa sebabnya aku juz pandang si jejaka tu sekilas je..huhu..

Amran Ismail.. pelakon cite ponti anak remaja..
---->menuru sedara aku yg merangkap teman sebilikku, mmg si amran ismail ni laa yg kitorg nampak tadi..hoho

No comments: