Sunday, January 9, 2011

Weekend



Alhamdulillah..kini diriku sudah tiba di rumah dengan selamat..dari rumah sewa, aku di bawa ke Kampung Balun, Slim River, Perak kerana untuk menghadiri kenduri kawin..selepas 3 hari 2 malam di kampung, aku di bawa pulang ke rumah untuk mengambil motorsikal kesayangan ku untuk aku tunggangi balik ke Jeram, Kuala Selangor..badan-badanku terasa teramat letih..

dan kini jugak, bermula sudah Semester Break untuk Semester yg ke-2..


kali ini aku terasa benar-benar cuti yang teramat sempurna bagi aku sebab tiada langsung assignment yang aku usung bawa balik ke rumah..thans so much to all our lecturers because didn't give any assignments for us..we're really-really appreaciate it! thanks!! ^_^

dan, cuti minggu ni aku telah merancang untuk menonton movies yang aku baru 'sedut' dari laptop kawan aku, aku nak berehat puas-puas, then aku nak sambut birthday sabtu nanti (15 January 2011) dirumah..hehehe...

----> I'M NOT SO OLD!