Monday, March 14, 2011

Assignment : Postcards

inilah dia assignment di saat2 akhir..sungguh aku benci!! zzzzz
bak kata kawanku Zuria Ashaari, "walaubagaimanapun..." terpaksa jugak dibuat dan disiapkan kerana ia meliputi markah utk Mid Term sebanyak 20%..perghhhhh!!! banyak tak? banyak tak??? banyak kaannnn...so, dalam kesuntukkan masa (nak menghadap buku utk final exam lagi) daku berjaya menghasilkan 4 poskad atas dasar ilham dan kekreativiti aku.. eheheheh...aku pon xtau laa nak panggil benda tu semua poster ataupun kad ucapan kanak2..sebabnya aku buat tema FRIENDSHIP dengan kaler pink, kuning and putih..hahaha..so childish and girlie..^__^..
then, dengan bangganya aku ingin memberitahu bahawasanya aku membuat keempat2 keping poskad ini hanya dalam masa satu malam! dari jam 8 malam - 1.30 pagi..hehehe..
check it out!!!

poskad pertama dihasilkan dalam masa 2 jam

poskad kedua dalam masa setengah jam sahaja..hahaha..tp esoknya aku buat balik..hehehe

poskad ketiga dihasilkan dalam masa sejam sahaja..

poskad keempat..dah kekeringan idea tahap gaban..so inilah yg termampu yg aku hasilkan dalam keadaan yg tersangat2 letih dan mengantuk..zzz

---->lepas siapkan poskad2 ni, aku terus tidur sampai x sedor jam dah pukul 7.30 pagi..terlepas subuh kot..ngaaaa -_-!!

No comments: